Dansk udviklet
A.I. Chatbot

Hvorfor ikke lade en AI chatbot håndtere en stor del af de almindelige spørgsmål og forespørgsler, der normalt ville kræve medarbejderes tid. Dette reducerer behovet for at have en stor kundesupportafdeling og giver medarbejderne tid til at fokusere på mere komplekse opgaver.

Chatbotten bygget på ChatGPT, der fuldautomatisk scanner din nuværende hjemmeside for svar og derefter besvarer alle de besøgendes spørgsmål ud fra dine egne informationer.

Hjælp dine besøgende
hele døgnet

En chatbot bygget på ChatGPT, giver straks svar til besøgende på din hjemmeside, uanset tidspunktet på dagen. Dette forbedrer brugeroplevelsen og kan bidrage til at holde folk længere på din hjemmeside.

Ved hjælp af en dansk AI chatbot kan du guide dine besøgende til at opdage dine tjenester eller produkter på din hjemmeside eller webshop, døgnet rundt, uden at du behøver at være til stede hele natten.

A.I. Chatbotten kan både svarer på priser, produkter, services og på andre spørgsmål angående det indhold du har på din hjemmeside eller webshop.

Jeg har lavet en demo side, med en fiktiv isbutik. Efter du har prøvet at lave en kommunikation med chatbotten, kan du gå ind i kontrolpanelet og se hvordan det ser ud derinde som administrator. Eller gå ind og se en case fra virkeligheden, hvordan min AI Chatbot har ført en samtale med en besøgende på en Webshop.

Besøgende:
Kan du tilbyde en AI Chatbot?

Chatbot:
Ja, vi tilbyder en AI Chatbot, som kan besvare spørgsmål døgnet rundt. Vores AI Chatbot er designet til at hjælpe med at optimere kundeservice og kan integreres på din hjemmeside for kun 299,-/mdr. Du kan læse mere om vores AI Chatbot og hvordan den kan hjælpe din virksomhed på vores [AI Chatbot side](https://dominoevers.dk/a-i-chatbot/). Er der noget specifikt, du gerne vil vide om vores AI Chatbot, eller har du andre spørgsmål om vores services?

Besøgende:
Er du styret af chatGPT?

Chatbot:
Ja, jeg er en specialbygget AI assistent, der benytter ChatGPT motoren til at besvare spørgsmål til alle vores besøgende ud fra det indhold, der findes på vores hjemmeside. Dette betyder, at jeg kan hjælpe dig med en bred vifte af spørgsmål og informationer relateret til vores services og produkter. Er der noget specifikt, du gerne vil vide mere om, eller har du andre spørgsmål om vores services?

Spørgsmål:
Kan man sende som gave til en anden modtager?

Svar:
Det kan du. Når du taster dine oplysninger ind, er der en knap der hedder “Skal pakken sendes til en anden adresse?”. Den vælges, og herefter taste oplysningerne ind på modtageren.

Administration af
Chatbot

Du kan med vores kontrolpanel meget nemt administrerer dine svar til kunderne. Hvis du skulle få et spørgamål fra kunderne som din chatbot ikke kan svarer på, det kan være fordi din hjemmeside eller webshhop ikke indeholder svaret eller fordi chatbotten har misforstået dit indhold. Så kan du selv meget nemt selv tilføje et svar til kunden.

Du tilføjer bare et spørgsmål fra kunden og det svar du ønsker at chatbotten skal leverer til dine kunder fremover.

“Success in creating AI would be the biggest event in human history. Unfortunately, it might also be the last, unless we learn how to avoid the risks.”

Stephen Hawking

Overblik over samtaler fra
Chatbot

Hver eneste dag får du et overblik over alle samtaler din Chatbot har haft med dine besøgende. På den måde kan du hele tiden følge med i om dine beaøgende spørger efter noget du evt. slet ikke tilbyder eller om chatbotten svarer forkert på de spørgsmål der kommer fra dine kunder.

Spørgsmål:
Kommer der julekonfektkurser i år?

Svar:
Jeg har desværre ikke specifik information om julekonfektkurser i år. Du kan dog holde øje med vores kursusside på [https://frellsen.holdbar.com](https://frellsen.holdbar.com) for opdateringer og nye kursustilbud. Er der noget andet, jeg kan hjælpe dig med? Måske information om vores andre kurser eller produkter?

Lad dine kunder få
status på sag

Vi kan åbne op for at din A.I. Chatbot kan besvarer spørgsmål omkring åbne sager, statuser og anden informationer omkring en sag som kunden har åben hos Jer.

På den måde kan kunden hele tiden følge med i sagen der ligger i Jeres projektsystem.

De kan få svar på spørgsmål omkring f.eks. leveringstider eller mangel på materialer.

Dette kræver selvfølglig at Jeres projektsystem kan leverer disse informationer via f.eks. en API til et eksternt system.